yenilenmiş xs aldım almaz olaydım. Arkası kurşun yemiş gibi çizikti. A kalite aldım normalde. Sarja takıyorum bir ısınıyor elimi değemedim o derece. sarj da olmuyor yarım saat geçti %5 arttı. Vatandan 14 pro maxe aldığım orjinal sarj aletiydi. S20 Fe ile Honor 90 arasında kaldım s20 fe aldım bir daha. Arayüzü çok kötü. Attan inip eşşeğe binme muhabbeti değil. Özellik karşılaştırmıyorum burada. Bu kadar kötü arayüz olur mu ağır vasıta tır gibi. Ne bildirimleri adam gibi. Ne stabilliği. İmkanım olduğunda dönecem İOS a tekrar.
Aynı durumdayım seni çok iyi anlıyorum o yüzden bende bian önce geçicem hocam ama xs mi 11 mi karar veremedim