• 01-12-2023, 22:45:22
    #28
    Hocam karamsar mesajlara aldanma, hala daha incelemem devam ediyor, incelemeye söz konusu miktar epey yüksek bir miktardı, buna mukabil vergi müfettişinin bana çıkardığı miktar XXX.XXX TL, bununda yaklaşık yüzde 17'sini vergi olarak ödeyeceğim, bir miktar da vergi cezası yiyeceğim. Yakın tarihlerde vergi affı ya da matrah arttırımı çıkarsa bunun da çoğundan kurtulacağım. Umarım açıklayıcı olmuştur. Başta bende senin gibi korkarak gittim vergi dairesine ama son durum bu.
  • 01-12-2023, 23:46:09
    #29
    Ticaret sanılanın aksine sadece bilgi birikimi ve beceri gerektirmiyor. İnsan ilişkileri büyük rol oynuyor, iyi bir çevre edinmek düzenli gelir akışı yaratmak gerekiyor

    Ya iyi bir çevre edinip en azından düzenli bir gelir akışı yakalamak gerekiyor yada bu işlere hoc bulaşmamak gerekiyor. Malesef durum bu.
  • 02-12-2023, 00:19:50
    #30
    İçin rahat olsun hocam. Kazanıyorsan vergi verirsin, kazanmıyorsan zaten vergi çıkmaz. Vergi kaydını açtır, sen işlerine konsantre ol, kafan rahat olsun. Geriye dönük inleme çıkması şikayet yada çok büyük meblağlarda para giriş çıkışı olursa falan söz konusu olabilir. Onun dışında ufak tefek ödemeler için inceleme olmaz.
  • 02-12-2023, 02:17:20
    #31
    Daha önceden gelir elde ettiğin için genç girişimci açma, cezası çok ağır diye biliyorum, youtuber doranın videosu vardı bu konu hakkında.
  • 02-12-2023, 03:18:06
    #32
    Bildiğim kadarı ile şöyle bir şey var vergi levhası gelir beyanında bulunuyorsun bir tane özel inan açılıyor o başvuru ile istediğin bankada ticari hesap gibi o hesaba gelen paranın belli bir kısmı vergi olarak kesiliyor senden bu şekilde yapabilirsin.
    Vergini ver sen vicdanen hiç bir sıkıntı olmayacak olsa bile sen ver Bence yıllardır veriyorum Ben kafanı yastığa koyduğunda gönlün rahat olsun vicdanın rahat olsun.
  • 02-12-2023, 04:13:43
    #33
    asgari ücretten fazla kazanıyorsan eğer vermeyi vermeyi düşün onun dışında borç ödemesi kripto gibi yöntemlerle para alabilirsin. 15 20 kazanıpta vermiyorsan zaten onlar seni bulacağı için devam et para biriktir.
  • 02-12-2023, 04:23:51
    #34
    şirketi emekli bir ebeveyniniz uzerine acabilirsiniz.su ana kadar gelen odemeler ile alakalı da sessiz sedasız bir daha odeme almazsınız o hesaba.artık sahıs firma ya da sirketten fatura kesersiniz.
    siz bulasırsanız bagkur odemesi su an sanırım 4200 kusur tl sırf ki ocak ayında ciddi zamlanacak yine...

    muhasebecisi
    vergileri
    ...

    emekli ustune acınca bagkur sgk odenmez bari o para muhabeci ve vergilere gider. muhasebeci cok almaz sahıs sirketi kurarsanız
    vergi desen fatura kesersen cıkacak tabi
  • 02-12-2023, 05:20:56
    #35
    is_gelistirme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şirketi emekli bir ebeveyniniz uzerine acabilirsiniz.su ana kadar gelen odemeler ile alakalı da sessiz sedasız bir daha odeme almazsınız o hesaba.artık sahıs firma ya da sirketten fatura kesersiniz.
    siz bulasırsanız bagkur odemesi su an sanırım 4200 kusur tl sırf ki ocak ayında ciddi zamlanacak yine...

    muhasebecisi
    vergileri
    ...

    emekli ustune acınca bagkur sgk odenmez bari o para muhabeci ve vergilere gider. muhasebeci cok almaz sahıs sirketi kurarsanız
    vergi desen fatura kesersen cıkacak tabi
    Çok açık bir şekilde anlatmışsınız😅Teşekkür ederim
  • 02-12-2023, 06:52:40
    #36
    Vergi yüzünden şirketi kapatıp iş yapmayı bıraktım.