Hocam karamsar mesajlara aldanma, hala daha incelemem devam ediyor, incelemeye söz konusu miktar epey yüksek bir miktardı, buna mukabil vergi müfettişinin bana çıkardığı miktar XXX.XXX TL, bununda yaklaşık yüzde 17'sini vergi olarak ödeyeceğim, bir miktar da vergi cezası yiyeceğim. Yakın tarihlerde vergi affı ya da matrah arttırımı çıkarsa bunun da çoğundan kurtulacağım. Umarım açıklayıcı olmuştur. Başta bende senin gibi korkarak gittim vergi dairesine ama son durum bu.