şirketi emekli bir ebeveyniniz uzerine acabilirsiniz.su ana kadar gelen odemeler ile alakalı da sessiz sedasız bir daha odeme almazsınız o hesaba.artık sahıs firma ya da sirketten fatura kesersiniz.
siz bulasırsanız bagkur odemesi su an sanırım 4200 kusur tl sırf ki ocak ayında ciddi zamlanacak yine...

muhasebecisi
vergileri
...

emekli ustune acınca bagkur sgk odenmez bari o para muhabeci ve vergilere gider. muhasebeci cok almaz sahıs sirketi kurarsanız
vergi desen fatura kesersen cıkacak tabi