Bildiğim kadarı ile şöyle bir şey var vergi levhası gelir beyanında bulunuyorsun bir tane özel inan açılıyor o başvuru ile istediğin bankada ticari hesap gibi o hesaba gelen paranın belli bir kısmı vergi olarak kesiliyor senden bu şekilde yapabilirsin.
Vergini ver sen vicdanen hiç bir sıkıntı olmayacak olsa bile sen ver Bence yıllardır veriyorum Ben kafanı yastığa koyduğunda gönlün rahat olsun vicdanın rahat olsun.