• 28-11-2023, 16:07:31
    #1
    Merhaba arkadaşlar hasarlı binalarda ikamet edenlere 10 bin TL verilmiş bunlar kiracılara mı ev sahiplerine mi yatıyor doğru düzgün bilgi bulamadım. Bir de ziraat bankasından TC numaranıza yatan parayı şubeye gitmeden çekebilir miyiz?
  • 28-11-2023, 16:08:35
    #2
    Kiracı var ise bu tutar kiracıya yatar. Ziraat bankası hesabına yatan parayı normal hesap bakiyesini kullandıgın gibi kullanabilirsin. Şubeye gitmene gerek yok.
  • 28-11-2023, 16:10:14
    #3
    Kişisel Rütbe
    Kiracıya yatıyordu bizim kiracı aldıydı
  • 28-11-2023, 16:11:40
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    İkametgah'a veriliyor kiracı ev sahibi fark etmiyor.
  • 28-11-2023, 16:17:00
    #5
    didobay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kiracı var ise bu tutar kiracıya yatar. Ziraat bankası hesabına yatan parayı normal hesap bakiyesini kullandıgın gibi kullanabilirsin. Şubeye gitmene gerek yok.
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kiracıya yatıyordu bizim kiracı aldıydı
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkametgah'a veriliyor kiracı ev sahibi fark etmiyor.
    Anladım ben kiracıyım ve deprem sonrası yaklaşık 5 ay sonra başka yere taşındım. İki taşındığım yerde az hasarlı gözüküyor ama hesabıma bir şey gelmedi. Yönetici dün mesaj atmış hesaplarınızı kontrol edin diye o yüzden sormak istedim
  • 28-11-2023, 16:22:11
    #6
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar hasarlı binalarda ikamet edenlere 10 bin TL verilmiş bunlar kiracılara mı ev sahiplerine mi yatıyor doğru düzgün bilgi bulamadım. Bir de ziraat bankasından TC numaranıza yatan parayı şubeye gitmeden çekebilir miyiz?
    Hocam merhabalar, Kayseri'de yaşadığım için özellikle yazmak istedim.

    Oturduğun bina az hasarlı ise 10.000 TL destek ödemesi senin hesabına yatar aile bireyi isen (yani evli isen).

    Benim oturduğum ev az hasarlı idi, 2 ay önce yatmıştı bana, mesaj falan gelmiyor, ben tesadüf gördüm yatan parayı. binada ilk bana yatmıştı ama yavaş yavaş herkese yatmaya başlamış.

    Ziraat hesabınız var ise arada sırada bakın. yoksa bankaya giderek sorabilirsiniz belki de yatmıştır.

    Rabbim büyük depremlerden korusun hepimizi.
  • 28-11-2023, 16:25:41
    #7
    caglaryildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam merhabalar, Kayseri'de yaşadığım için özellikle yazmak istedim.

    Oturduğun bina az hasarlı ise 10.000 TL destek ödemesi senin hesabına yatar aile bireyi isen (yani evli isen).

    Benim oturduğum ev az hasarlı idi, 2 ay önce yatmıştı bana, mesaj falan gelmiyor, ben tesadüf gördüm yatan parayı. binada ilk bana yatmıştı ama yavaş yavaş herkese yatmaya başlamış.

    Ziraat hesabınız var ise arada sırada bakın. yoksa bankaya giderek sorabilirsiniz belki de yatmıştır.

    Rabbim büyük depremlerden korusun hepimizi.
    Merhaba hocam yukarıda yazmıştım yine yazayım depremden 5 ay sonra başka yere taşındım. Şuan ki binada önce ki oturduğum bina da az hasarlı gözüküyor. Bu adres değişikliği sıkıntı yaratıyor mu ödeme için?
  • 28-11-2023, 16:31:48
    #8
    Hasar gören evde kim oturuyorsa ona yatıyor para. ev sahibi kiracı ayrımı yok.
  • 28-11-2023, 16:37:41
    #9
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam yukarıda yazmıştım yine yazayım depremden 5 ay sonra başka yere taşındım. Şuan ki binada önce ki oturduğum bina da az hasarlı gözüküyor. Bu adres değişikliği sıkıntı yaratıyor mu ödeme için?
    sanmıyorum. sonuçta iki ev de az hasarlı ise yatar. biri yatmazsa diğeri yatar diye düşünüyorum. siz bankaya bir gidin sorun ödeme geldi mi diye