10 bin TL deprem desteği hk
10
●446
- 28-11-2023, 16:11:40İkametgah'a veriliyor kiracı ev sahibi fark etmiyor.
- 28-11-2023, 16:17:00didobay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSaitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAnladım ben kiracıyım ve deprem sonrası yaklaşık 5 ay sonra başka yere taşındım. İki taşındığım yerde az hasarlı gözüküyor ama hesabıma bir şey gelmedi. Yönetici dün mesaj atmış hesaplarınızı kontrol edin diye o yüzden sormak istedimElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-11-2023, 16:22:11Hocam merhabalar, Kayseri'de yaşadığım için özellikle yazmak istedim.neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oturduğun bina az hasarlı ise 10.000 TL destek ödemesi senin hesabına yatar aile bireyi isen (yani evli isen).
Benim oturduğum ev az hasarlı idi, 2 ay önce yatmıştı bana, mesaj falan gelmiyor, ben tesadüf gördüm yatan parayı. binada ilk bana yatmıştı ama yavaş yavaş herkese yatmaya başlamış.
Ziraat hesabınız var ise arada sırada bakın. yoksa bankaya giderek sorabilirsiniz belki de yatmıştır.
Rabbim büyük depremlerden korusun hepimizi. - 28-11-2023, 16:25:41Merhaba hocam yukarıda yazmıştım yine yazayım depremden 5 ay sonra başka yere taşındım. Şuan ki binada önce ki oturduğum bina da az hasarlı gözüküyor. Bu adres değişikliği sıkıntı yaratıyor mu ödeme için?caglaryildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-11-2023, 16:37:41sanmıyorum. sonuçta iki ev de az hasarlı ise yatar. biri yatmazsa diğeri yatar diye düşünüyorum. siz bankaya bir gidin sorun ödeme geldi mi diyeneto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
