Merhaba arkadaşlar hasarlı binalarda ikamet edenlere 10 bin TL verilmiş bunlar kiracılara mı ev sahiplerine mi yatıyor doğru düzgün bilgi bulamadım. Bir de ziraat bankasından TC numaranıza yatan parayı şubeye gitmeden çekebilir miyiz?