neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar hasarlı binalarda ikamet edenlere 10 bin TL verilmiş bunlar kiracılara mı ev sahiplerine mi yatıyor doğru düzgün bilgi bulamadım. Bir de ziraat bankasından TC numaranıza yatan parayı şubeye gitmeden çekebilir miyiz?
Hocam merhabalar, Kayseri'de yaşadığım için özellikle yazmak istedim.

Oturduğun bina az hasarlı ise 10.000 TL destek ödemesi senin hesabına yatar aile bireyi isen (yani evli isen).

Benim oturduğum ev az hasarlı idi, 2 ay önce yatmıştı bana, mesaj falan gelmiyor, ben tesadüf gördüm yatan parayı. binada ilk bana yatmıştı ama yavaş yavaş herkese yatmaya başlamış.

Ziraat hesabınız var ise arada sırada bakın. yoksa bankaya giderek sorabilirsiniz belki de yatmıştır.

Rabbim büyük depremlerden korusun hepimizi.