neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam yukarıda yazmıştım yine yazayım depremden 5 ay sonra başka yere taşındım. Şuan ki binada önce ki oturduğum bina da az hasarlı gözüküyor. Bu adres değişikliği sıkıntı yaratıyor mu ödeme için?
sanmıyorum. sonuçta iki ev de az hasarlı ise yatar. biri yatmazsa diğeri yatar diye düşünüyorum. siz bankaya bir gidin sorun ödeme geldi mi diye