• 26-11-2023, 22:21:02
    #1
    Aliexpress’in ilk duyulduğu zamanlarda henüz onlarca ürün alıyordum. Hatta bedava çekiliş özelliği çıktığında 2 kol saati 1 tane de basit fpv drone kazanmıştım. Şimdi yine çok fazla indirim olduğunu duyunca giriş yaptım ama vergiden dolayı alışverişi bırakmıstım. Şu an 15₺’ye bildiğiniz traş makinesi vs var. 50₺’ye ayakkabılar… Vergi durumları nasıl oluyor bu ürünlerin? Yakın zamanda alısveris yapan var mı?
  • 26-11-2023, 22:22:48
    #2
    alırken sepette ödüyorsunuz ama eski havası ve farkı pek kalmadı
  • 26-11-2023, 22:22:56
    #3
    Cidden şuan kadar ucuzmu fiyatlar..
  • 26-11-2023, 22:22:57
    #4
    Ürünü sepete ekleyince vergisi gözüküyor
  • 26-11-2023, 22:23:16
    #5
    Sepette vergi çıkıyor, yaklaşık %50. Sepette çıkmazsa ülkeye geldiğinde çıkar. Şuan çok saçma bir gümrük politikası var. 100 liralık ürüne 200-300 lira vergi çıkarttıkları bile oluyor. Akıllarınca ithalatı engelliyorlar.
  • 26-11-2023, 22:24:00
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok yakın zamanda bir tripot, 2 adet Saat seti, 5 Metre RGB Led gibi ufak çaplı birkaç alışveriş yaptım. Verginizi sepette otomatikmen ekliyor. ve siz vergisini ödemiş oluyorsunuz. Şaşırtıcı derecede Aliexpress çinden türkiyeye bu ürünleri 1 hafta gibi kısa bir sürede göndererek beni çok şaşırttı.
    Bahsettiğiniz 15 Tl 30 TL Gibi rakamlar yeni üyelik gerçekleştirmiş ve ilk defa alışveriş yapacaklar için geçerli. Gönül rahatlığıyla satın alabilirsiniz.

    İyi Forumlar
    Burak..
  • 26-11-2023, 22:32:44
    #7
    Alırken sepette ödüyorsunuz
  • 26-11-2023, 22:56:16
    #8
    Frown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alırken sepette ödüyorsunuz ama eski havası ve farkı pek kalmadı
    OwlKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cidden şuan kadar ucuzmu fiyatlar..
    kuklux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürünü sepete ekleyince vergisi gözüküyor
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sepette vergi çıkıyor, yaklaşık %50. Sepette çıkmazsa ülkeye geldiğinde çıkar. Şuan çok saçma bir gümrük politikası var. 100 liralık ürüne 200-300 lira vergi çıkarttıkları bile oluyor. Akıllarınca ithalatı engelliyorlar.
    burakctns0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok yakın zamanda bir tripot, 2 adet Saat seti, 5 Metre RGB Led gibi ufak çaplı birkaç alışveriş yaptım. Verginizi sepette otomatikmen ekliyor. ve siz vergisini ödemiş oluyorsunuz. Şaşırtıcı derecede Aliexpress çinden türkiyeye bu ürünleri 1 hafta gibi kısa bir sürede göndererek beni çok şaşırttı.
    Bahsettiğiniz 15 Tl 30 TL Gibi rakamlar yeni üyelik gerçekleştirmiş ve ilk defa alışveriş yapacaklar için geçerli. Gönül rahatlığıyla satın alabilirsiniz.

    İyi Forumlar
    Burak..
    KORAYGT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alırken sepette ödüyorsunuz

    Şu an böyle bir durum var. Sepette de bir sey cıkmadı ve gercekten fiyat çok ucuz…
  • 26-11-2023, 22:57:23
    #9
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Şu an böyle bir durum var. Sepette de bir sey cıkmadı ve gercekten fiyat çok ucuz…
    Mobil uygulama mı bu?