Sepette vergi çıkıyor, yaklaşık %50. Sepette çıkmazsa ülkeye geldiğinde çıkar. Şuan çok saçma bir gümrük politikası var. 100 liralık ürüne 200-300 lira vergi çıkarttıkları bile oluyor. Akıllarınca ithalatı engelliyorlar.