Aliexpressin ilk duyulduğu zamanlarda henüz onlarca ürün alıyordum. Hatta bedava çekiliş özelliği çıktığında 2 kol saati 1 tane de basit fpv drone kazanmıştım. Şimdi yine çok fazla indirim olduğunu duyunca giriş yaptım ama vergiden dolayı alışverişi bırakmıstım. Şu an 15₺ye bildiğiniz traş makinesi vs var. 50₺ye ayakkabılar
Vergi durumları nasıl oluyor bu ürünlerin? Yakın zamanda alısveris yapan var mı?