alırken sepette ödüyorsunuz ama eski havası ve farkı pek kalmadı
Cidden şuan kadar ucuzmu fiyatlar..
Ürünü sepete ekleyince vergisi gözüküyor
Sepette vergi çıkıyor, yaklaşık %50. Sepette çıkmazsa ülkeye geldiğinde çıkar. Şuan çok saçma bir gümrük politikası var. 100 liralık ürüne 200-300 lira vergi çıkarttıkları bile oluyor. Akıllarınca ithalatı engelliyorlar.
Çok yakın zamanda bir tripot, 2 adet Saat seti, 5 Metre RGB Led gibi ufak çaplı birkaç alışveriş yaptım. Verginizi sepette otomatikmen ekliyor. ve siz vergisini ödemiş oluyorsunuz. Şaşırtıcı derecede Aliexpress çinden türkiyeye bu ürünleri 1 hafta gibi kısa bir sürede göndererek beni çok şaşırttı.
Bahsettiğiniz 15 Tl 30 TL Gibi rakamlar yeni üyelik gerçekleştirmiş ve ilk defa alışveriş yapacaklar için geçerli. Gönül rahatlığıyla satın alabilirsiniz.
İyi Forumlar
Burak..
Alırken sepette ödüyorsunuz
Şu an böyle bir durum var. Sepette de bir sey cıkmadı ve gercekten fiyat çok ucuz