Frown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alırken sepette ödüyorsunuz ama eski havası ve farkı pek kalmadı
OwlKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cidden şuan kadar ucuzmu fiyatlar..
kuklux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ürünü sepete ekleyince vergisi gözüküyor
Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sepette vergi çıkıyor, yaklaşık %50. Sepette çıkmazsa ülkeye geldiğinde çıkar. Şuan çok saçma bir gümrük politikası var. 100 liralık ürüne 200-300 lira vergi çıkarttıkları bile oluyor. Akıllarınca ithalatı engelliyorlar.
burakctns0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok yakın zamanda bir tripot, 2 adet Saat seti, 5 Metre RGB Led gibi ufak çaplı birkaç alışveriş yaptım. Verginizi sepette otomatikmen ekliyor. ve siz vergisini ödemiş oluyorsunuz. Şaşırtıcı derecede Aliexpress çinden türkiyeye bu ürünleri 1 hafta gibi kısa bir sürede göndererek beni çok şaşırttı.
Bahsettiğiniz 15 Tl 30 TL Gibi rakamlar yeni üyelik gerçekleştirmiş ve ilk defa alışveriş yapacaklar için geçerli. Gönül rahatlığıyla satın alabilirsiniz.

İyi Forumlar
Burak..
KORAYGT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alırken sepette ödüyorsunuz

Şu an böyle bir durum var. Sepette de bir sey cıkmadı ve gercekten fiyat çok ucuz