Her platformda ayrı ayrı elden mal çıkarma çabası var. Örnek olarak Facebook üzerinde mağazaları devretme, sarı sitede ikinci el araçları acil diye elden çıkarma, burda da smm paneller veya her türlü dijital ürünleri.
Bunun enflasyon ön görüsü yüzünden yapıldığını düşünüyorum. Zira herkes pusuya yatma devrine geçiyor gibi. 100 yılın başında olduğu gibi...
Piyasa çöküyor mu ?
16
●1.284
- 17-11-2023, 02:39:24Ben insanların parası olmadığı için mecburen satışa çıkardığını düşünüyorum

Ancak umarım sizin dediğiniz sebepten dolayı satıyorlardır. - 17-11-2023, 02:41:01Faizlerde görüldüğü gibi olunca... Normaldir diye düşünüyorum. Ülkemiz tüm diğer ülkelerden farklı bir ekonomi ve kafa yapısına sahip 🤷kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2023, 02:43:55Politik olarak çok karmaşık dönemde olduğumuzdan bence herkesin kafası karışık. En garantisi nakitte kalmak diye düşünüyorlardır.Priv8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2023, 02:47:24Kesinlikle katılıyorum. Kime rastlasam şu kadar yatırdım aldım falan diyor. Şahsen hiç merak edipte bir kuruş yatırmış insan değilim ama bu işi yapanlar bir şekilde insanların umutlarıyla oynuyor. Sadece illegal değil global borsada falan da aynı şekilde dönüyor mantık. Küresel bir sorun var.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2023, 02:47:42Enflasyonu düşürmek amaçlı nakit akısını kısıtladılar . Nakit akışı zayıfladıkça mal ve hizmet değerleri kademe kademe düşüyor .
Bunu yapan işini biliyor

