• 17-11-2023, 02:38:10
    #1
    Her platformda ayrı ayrı elden mal çıkarma çabası var. Örnek olarak Facebook üzerinde mağazaları devretme, sarı sitede ikinci el araçları acil diye elden çıkarma, burda da smm paneller veya her türlü dijital ürünleri.

    Bunun enflasyon ön görüsü yüzünden yapıldığını düşünüyorum. Zira herkes pusuya yatma devrine geçiyor gibi. 100 yılın başında olduğu gibi...
  • 17-11-2023, 02:39:24
    #2
    Ben insanların parası olmadığı için mecburen satışa çıkardığını düşünüyorum
    Ancak umarım sizin dediğiniz sebepten dolayı satıyorlardır.
  • 17-11-2023, 02:41:01
    #3
    kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben insanların parası olmadığı için mecburen satışa çıkardığını düşünüyorum
    Ancak umarım sizin dediğiniz sebepten dolayı satıyorlardır.
    Faizlerde görüldüğü gibi olunca... Normaldir diye düşünüyorum. Ülkemiz tüm diğer ülkelerden farklı bir ekonomi ve kafa yapısına sahip 🤷
  • 17-11-2023, 02:42:24
    #4
    Envicti ile Güvenle Barın
    Normal şartlarda piyasa çöküşü olduğunda insanlar mal toplarlar. Bence bu parasızlıktan dolayı yapılıyor.
  • 17-11-2023, 02:43:55
    #5
    Priv8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal şartlarda piyasa çöküşü olduğunda insanlar mal toplarlar. Bence bu parasızlıktan dolayı yapılıyor.
    Politik olarak çok karmaşık dönemde olduğumuzdan bence herkesin kafası karışık. En garantisi nakitte kalmak diye düşünüyorlardır.
  • 17-11-2023, 02:44:02
    #6
    Ülkemizde inanılmaz seviyede kumar bataklığı ve banka borçlanması var, çevrenizdeki kişiler en az 1 kez kumar oynamıştır.
    Bu borçlanmalar ve kumar faliyetlerinin acilen ortadan kaldırılması gerekiyor.
    • tayfunTR
    • fratkuru
    • Sirr
    tayfunTR, fratkuru ve bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 17-11-2023, 02:44:40
    #7
    ani ihtiyaçlar maalesef.
    • fratkuru
    • Netlack
    fratkuru ve Netlack bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 17-11-2023, 02:47:24
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkemizde inanılmaz seviyede kumar bataklığı ve banka borçlanması var, çevrenizdeki kişiler en az 1 kez kumar oynamıştır.
    Bu borçlanmalar ve kumar faliyetlerinin acilen ortadan kaldırılması gerekiyor.
    Kesinlikle katılıyorum. Kime rastlasam şu kadar yatırdım aldım falan diyor. Şahsen hiç merak edipte bir kuruş yatırmış insan değilim ama bu işi yapanlar bir şekilde insanların umutlarıyla oynuyor. Sadece illegal değil global borsada falan da aynı şekilde dönüyor mantık. Küresel bir sorun var.
  • 17-11-2023, 02:47:42
    #9
    Enflasyonu düşürmek amaçlı nakit akısını kısıtladılar . Nakit akışı zayıfladıkça mal ve hizmet değerleri kademe kademe düşüyor .
    Bunu yapan işini biliyor