Her platformda ayrı ayrı elden mal çıkarma çabası var. Örnek olarak Facebook üzerinde mağazaları devretme, sarı sitede ikinci el araçları acil diye elden çıkarma, burda da smm paneller veya her türlü dijital ürünleri.
Bunun enflasyon ön görüsü yüzünden yapıldığını düşünüyorum. Zira herkes pusuya yatma devrine geçiyor gibi. 100 yılın başında olduğu gibi...