Ben insanların parası olmadığı için mecburen satışa çıkardığını düşünüyorum

Ancak umarım sizin dediğiniz sebepten dolayı satıyorlardır.
Faizlerde görüldüğü gibi olunca... Normaldir diye düşünüyorum. Ülkemiz tüm diğer ülkelerden farklı bir ekonomi ve kafa yapısına sahip 🤷