Ülkemizde inanılmaz seviyede kumar bataklığı ve banka borçlanması var, çevrenizdeki kişiler en az 1 kez kumar oynamıştır.
Bu borçlanmalar ve kumar faliyetlerinin acilen ortadan kaldırılması gerekiyor.
Kesinlikle katılıyorum. Kime rastlasam şu kadar yatırdım aldım falan diyor. Şahsen hiç merak edipte bir kuruş yatırmış insan değilim ama bu işi yapanlar bir şekilde insanların umutlarıyla oynuyor. Sadece illegal değil global borsada falan da aynı şekilde dönüyor mantık. Küresel bir sorun var.