• 16-11-2023, 16:28:44
    #46
    Red
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malum kış geldi kapıya dayandı. Yakında kış lastiği zorunlu olacak. Kış lastiği bakıyorum (215 75 16c) petlas uygun görünüyor. Fakat tereddütte kaldım.

    Siz hangi lastik markasını tercih ediyorsunuz?
    Dostum sakın petlas alma. Çok dandik. 2 yılda biri gidiyor. Sonra diğeri habire değiştiriyon.

    Hankook kullanıyorum aynı şekil C sınıfı. Fiyat olarak aynı. Bayiiye sor. Bazen indirimli oluyor. İnternetten bulduğum en uygun fiyattan daha uygununa Tekirdağ'da buldum yazın. Araç Ducato'mu?
  • 16-11-2023, 18:37:17
    #47
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    kadirtrabzon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, tüm lastik markalarına göz atabilir bütçenize göre aralarından seçim yapabilirsiniz.

    https://www.lastikborsasi.com/215-75-r16c
    CyRix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araç Polo : Yazlıklarim Petlas . Yol tutuşu ve içeri ses anlaminda sevemedim gitti. Kışlıklarim Lassa bu sorunlar yok :S hatta sanki ayni araba degil gibi fark ettiriyor bana . Değişirsem Hankook alacagim ama paraya kiyip .
    Red adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum sakın petlas alma. Çok dandik. 2 yılda biri gidiyor. Sonra diğeri habire değiştiriyon.

    Hankook kullanıyorum aynı şekil C sınıfı. Fiyat olarak aynı. Bayiiye sor. Bazen indirimli oluyor. İnternetten bulduğum en uygun fiyattan daha uygununa Tekirdağ'da buldum yazın. Araç Ducato'mu?
    Master 2 oto çekici
  • 13-01-2024, 23:55:54
    #48
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malum kış geldi kapıya dayandı. Yakında kış lastiği zorunlu olacak. Kış lastiği bakıyorum (215 75 16c) petlas uygun görünüyor. Fakat tereddütte kaldım.

    Siz hangi lastik markasını tercih ediyorsunuz?
    Yetişemedim konuya işlerde yoğunluk vardı.

    Tahsin abi uyguna aldığım 215-75-16c dunlop kışlık vardı neredeyse petlas fiyatından 20 adet alım yapmıştım erken görmüş olsaydım eğer konuyu yardımcı olurdum.

    C Tipi lastik gruplarından yani halk dilinde yük lastiği diyoruz Lassa ve Dunlop tavsiye ederim.

    Starmaxx şuan için tam F/P ürünüdür. Daha uygunu yok Aynı zamanda Laufenn de Milestone de yerli üretimdir.

    Konu açmaya fırsatım olmadı bir türlü r10 da araç lastiği isteyenler için bir konu açıp içerisinden fiyat ve stok bilgilendirmesi yapmayı düşünüyorum.

    Uzun süredir lastik alım satım- değişim - tamir - mobil yol yardım - lastik kaplama vs. gibi lastiğin çoğu alanındayız yalnız genelde ağır vasıta gruplarına hitap ediyoruz.

    Tahmin abi transit almıştın en son hatırladığım ne oldu sattın mı onu çekiciye mi döndün
  • 14-01-2024, 00:39:29
    #49
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    SinneR38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yetişemedim konuya işlerde yoğunluk vardı.

    Tahsin abi uyguna aldığım 215-75-16c dunlop kışlık vardı neredeyse petlas fiyatından 20 adet alım yapmıştım erken görmüş olsaydım eğer konuyu yardımcı olurdum.

    C Tipi lastik gruplarından yani halk dilinde yük lastiği diyoruz Lassa ve Dunlop tavsiye ederim.

    Starmaxx şuan için tam F/P ürünüdür. Daha uygunu yok Aynı zamanda Laufenn de Milestone de yerli üretimdir.

    Konu açmaya fırsatım olmadı bir türlü r10 da araç lastiği isteyenler için bir konu açıp içerisinden fiyat ve stok bilgilendirmesi yapmayı düşünüyorum.

    Uzun süredir lastik alım satım- değişim - tamir - mobil yol yardım - lastik kaplama vs. gibi lastiğin çoğu alanındayız yalnız genelde ağır vasıta gruplarına hitap ediyoruz.

    Tahmin abi transit almıştın en son hatırladığım ne oldu sattın mı onu çekiciye mi döndün
    Renault Master aldım. Kış lastiği aldım lakin bir yakın 215 75 16 veya 225 varsa fiyat alabilir miyim
  • 14-01-2024, 01:54:34
    #50
    kış geldide sen gelmez oldun fazla göremiyoruz sen,forumda artık.sıkıntı yoktur umarım
  • 14-01-2024, 01:57:53
    #51
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kış geldide sen gelmez oldun fazla göremiyoruz sen,forumda artık.sıkıntı yoktur umarım
    Hem reel hem de wordpress işlemleri arasında gidip geliyorum. Ekmeğimizdeyiz (:
  • 14-01-2024, 02:09:34
    #52
    Petlas uzak durulacak bir lastik, ona vereceğiniz para ile 1-2 yıllık çıkma goodyear eg8-9 alın, lassa, prelli alın biraz daha para varsa conti ve michelin bakın, hankok da iyidir.
    Petlas ile kötü tecrübem var, 2016 da sıfır aldım arabaya taktırdım, lastikçiden çıktım yer ıslktı, daha ilk kullanmada hafif ramda idi lastikçinin önü baya sardı, kullanımdan hiç keyif almadım o gün bu gündür nefret ederim. Fiyat performans ürünü değildir kanımca. Petlasın alt markalarıda varmış onlardan da uzak durun.
  • 14-01-2024, 11:42:03
    #53
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    senturksun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Petlas uzak durulacak bir lastik, ona vereceğiniz para ile 1-2 yıllık çıkma goodyear eg8-9 alın, lassa, prelli alın biraz daha para varsa conti ve michelin bakın, hankok da iyidir.
    Petlas ile kötü tecrübem var, 2016 da sıfır aldım arabaya taktırdım, lastikçiden çıktım yer ıslktı, daha ilk kullanmada hafif ramda idi lastikçinin önü baya sardı, kullanımdan hiç keyif almadım o gün bu gündür nefret ederim. Fiyat performans ürünü değildir kanımca. Petlasın alt markalarıda varmış onlardan da uzak durun.
    Petlas performans olarak gerçekten kötü. Lassa Goodyear ın kabak Lastikleri bile petlas tan çok daha iyidir 😁 alt markası starmaxx da zaten bire bir aynı sadece ismi değişik
  • 14-01-2024, 11:54:13
    #54
    Doğuda aşırı kaar alan bir yerde değilseniz kış lastiği gereksiz.
    Niye zorunlu olsun.
    Yaz lastaği yağmurda vs daha iyi yol tutuşu sağlıyor. 3 gün yağ yağacak diye kış lastiğide alınmaz ki. Zaten kar yağınca araçta çıkmıyor.

    Marka olarak lassa kullanıyorum.