kadirtrabzon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, tüm lastik markalarına göz atabilir bütçenize göre aralarından seçim yapabilirsiniz.

https://www.lastikborsasi.com/215-75-r16c
CyRix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Araç Polo : Yazlıklarim Petlas . Yol tutuşu ve içeri ses anlaminda sevemedim gitti. Kışlıklarim Lassa bu sorunlar yok :S hatta sanki ayni araba degil gibi fark ettiriyor bana . Değişirsem Hankook alacagim ama paraya kiyip .
Red adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum sakın petlas alma. Çok dandik. 2 yılda biri gidiyor. Sonra diğeri habire değiştiriyon.

Hankook kullanıyorum aynı şekil C sınıfı. Fiyat olarak aynı. Bayiiye sor. Bazen indirimli oluyor. İnternetten bulduğum en uygun fiyattan daha uygununa Tekirdağ'da buldum yazın. Araç Ducato'mu?
Master 2 oto çekici