senturksun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Petlas uzak durulacak bir lastik, ona vereceğiniz para ile 1-2 yıllık çıkma goodyear eg8-9 alın, lassa, prelli alın biraz daha para varsa conti ve michelin bakın, hankok da iyidir.
Petlas ile kötü tecrübem var, 2016 da sıfır aldım arabaya taktırdım, lastikçiden çıktım yer ıslktı, daha ilk kullanmada hafif ramda idi lastikçinin önü baya sardı, kullanımdan hiç keyif almadım o gün bu gündür nefret ederim. Fiyat performans ürünü değildir kanımca. Petlasın alt markalarıda varmış onlardan da uzak durun.
Petlas performans olarak gerçekten kötü. Lassa Goodyear ın kabak Lastikleri bile petlas tan çok daha iyidir 😁 alt markası starmaxx da zaten bire bir aynı sadece ismi değişik