TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malum kış geldi kapıya dayandı. Yakında kış lastiği zorunlu olacak. Kış lastiği bakıyorum (215 75 16c) petlas uygun görünüyor. Fakat tereddütte kaldım.

Siz hangi lastik markasını tercih ediyorsunuz?
Dostum sakın petlas alma. Çok dandik. 2 yılda biri gidiyor. Sonra diğeri habire değiştiriyon.

Hankook kullanıyorum aynı şekil C sınıfı. Fiyat olarak aynı. Bayiiye sor. Bazen indirimli oluyor. İnternetten bulduğum en uygun fiyattan daha uygununa Tekirdağ'da buldum yazın. Araç Ducato'mu?