SinneR38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yetişemedim konuya işlerde yoğunluk vardı.

Tahsin abi uyguna aldığım 215-75-16c dunlop kışlık vardı neredeyse petlas fiyatından 20 adet alım yapmıştım erken görmüş olsaydım eğer konuyu yardımcı olurdum.

C Tipi lastik gruplarından yani halk dilinde yük lastiği diyoruz Lassa ve Dunlop tavsiye ederim.

Starmaxx şuan için tam F/P ürünüdür. Daha uygunu yok Aynı zamanda Laufenn de Milestone de yerli üretimdir.

Konu açmaya fırsatım olmadı bir türlü r10 da araç lastiği isteyenler için bir konu açıp içerisinden fiyat ve stok bilgilendirmesi yapmayı düşünüyorum.

Uzun süredir lastik alım satım- değişim - tamir - mobil yol yardım - lastik kaplama vs. gibi lastiğin çoğu alanındayız yalnız genelde ağır vasıta gruplarına hitap ediyoruz.

Tahmin abi transit almıştın en son hatırladığım ne oldu sattın mı onu çekiciye mi döndün
Renault Master aldım. Kış lastiği aldım lakin bir yakın 215 75 16 veya 225 varsa fiyat alabilir miyim