Merhaba iphone 14 pm tr cihazımı satmayı düşünüyorum ödeme alırken açıklama kısmına birşey girdirtmelimiyim?
Telefonu satarken imza vs gereklimi napmak lazım
Telefon satarken neye dikkat etmeliyim?
5
●204
- 07-11-2023, 10:52:26Merhabalar,
normalde parayı gönderir telefonu veririsin biter bu basit iş ama ya başım agrımasın ileride böyle saçma sapan şeylerle uğraşmak istemiyorsan telefon faturası sana ait ise, şöyle bir işlemde bulunman gerekir;
a4 kağıda satıcı ad soyad tc bilgileri telefon imei bilgileri, alıcı ad soyad tc bilgileri ben bu telefonu bu kişiye satıyorum diye talepde bulunmuş gibi yazıcaksın. Ödemeyide alırken alıcı ödeme açıklamasına iphone 14 pro max 1251251256243623521 imeili 2ciel telefon satın aldım onun ödemesidir. diye gönderebilir. bu sözleşme hem seni hem karşı tarafı koruyacaktır. - 07-11-2023, 10:57:11Çok teşekkür ederim peki sözleşmesiz dekont açıklaması yeterli olurmu hocamdAwilla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-11-2023, 11:50:38Uzaktan Satacaksan
Kargoya vermeden önce cihazın sorunu olmadığına dair videosunu çekip satacağın kişinin bilgilerini söyle
Alıcı kargo geldipi anda açarken video çekmesini iste aksi takdirde iade yapmayacağını söyle - 07-11-2023, 12:47:07Hocam sadece elden satacağım kargo vs hiç uğraşmam alıcıyada banada yazık olurDigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-11-2023, 13:15:25olur tabiki yeterlidir genelde bende hep öyle yaparım. tipini beğenmediğim veya sözleşmeyi çok ucuz aşırı ucuz bi telefon alırsan ondan sözleşme yaparsın zaten bazıları asla sözleşme bile kabul etmiyoron2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kabul etmyenlere satmıyordum
şimdidden hakkında hayırlısı olsun inşallah
kabul etmyenlere satmıyordum