Çok teşekkür ederim peki sözleşmesiz dekont açıklaması yeterli olurmu hocam
olur tabiki yeterlidir genelde bende hep öyle yaparım. tipini beğenmediğim veya sözleşmeyi çok ucuz aşırı ucuz bi telefon alırsan ondan sözleşme yaparsın zaten bazıları asla sözleşme bile kabul etmiyor

kabul etmyenlere satmıyordum
şimdidden hakkında hayırlısı olsun inşallah