dAwilla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
normalde parayı gönderir telefonu veririsin biter bu basit iş ama ya başım agrımasın ileride böyle saçma sapan şeylerle uğraşmak istemiyorsan telefon faturası sana ait ise, şöyle bir işlemde bulunman gerekir;
a4 kağıda satıcı ad soyad tc bilgileri telefon imei bilgileri, alıcı ad soyad tc bilgileri ben bu telefonu bu kişiye satıyorum diye talepde bulunmuş gibi yazıcaksın. Ödemeyide alırken alıcı ödeme açıklamasına iphone 14 pro max 1251251256243623521 imeili 2ciel telefon satın aldım onun ödemesidir. diye gönderebilir. bu sözleşme hem seni hem karşı tarafı koruyacaktır.
Çok teşekkür ederim peki sözleşmesiz dekont açıklaması yeterli olurmu hocam