Merhaba bankaya yaklaşık son düzlükteki borçlarımı ödeyeceğim xxxxx tutarında
Bu ödemeyi tek seferde yapmak mantıklı mı yoksa o parayla iş yapmak mı her ay ödemesini yapıyorum kartımin 🙃
Tüm borçları ödeme hk
18
●598
- 26-10-2023, 22:58:41Hocam valla zerre anlamıyorum adenseyi öyle soylim zaten riskli birşey bu bunu düşünmüştüm zaten ama Adense hesabın bazen hiçbir şey yapmadan kapanabiliyor sonra çöp oluyorMDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2023, 22:59:24Hızlı ödersem azalıyor mu faiz hocam öyle biliyorum erken kapatma ile ilgilikoyut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2023, 22:59:39Bende hep bu kafadayım. Toplu kapatmayayım yavaş yavaş öderim geri parayla iş kovalarım diyorum ama bir bakıyorum patlamışım borçlar duruyor.
Şuan param olsa direkt borçlarımı öderim rahatlarım açıkcası. Tabi bu benim için geçerli iyi düşünmek lazım.
Yukarıda arkadaşın dediği gibi faiz oranları da artıyor, hiç düşünme öde geç kafan rahatlar hocam. - 26-10-2023, 23:01:12Erken kapama da faiz indirimi oluyor hocam. En mantıklısı birden kapatma. Benim toplam da 7xx.xxx kadar borcum var.Dogukanex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2023, 23:01:49Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orası öyle hocam böyle yaoayim ben başka birine de ödemem olduğu için bankaya ödeyince oraya ödeyemiyorum 😂 onun için buraya ödersem sonrasında o ödemeyi de yapcam kurtulcam tüm hepsine