• 26-10-2023, 22:55:17
    #1
    Merhaba bankaya yaklaşık son düzlükteki borçlarımı ödeyeceğim xxxxx tutarında

    Bu ödemeyi tek seferde yapmak mantıklı mı yoksa o parayla iş yapmak mı her ay ödemesini yapıyorum kartımin 🙃
  • 26-10-2023, 22:57:22
    #2
    Sizin yerinizde olsam; zaten her ay ödüyorsam elimde de toplu para varsa adsense gelirli siteleri toplarım pasif gelir oluşturur krediyi veya borcu aylik adsenseden öderim sonrası da cebime kâr kalır.
  • 26-10-2023, 22:57:54
    #3
    Adamlar her ay faiz arttıyor bankalardan gelen mesajları görmüyor musun şu faizimiz bu kadar oldu diye. Kar topu gibi faiz ödeyeceğine öde kurtur havaya faiz verme
  • 26-10-2023, 22:58:41
    #4
    MDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin yerinizde olsam; zaten her ay ödüyorsam elimde de toplu para varsa adsense gelirli siteleri toplarım pasif gelir oluşturur krediyi veya borcu aylik adsenseden öderim sonrası da cebime kâr kalır.
    Hocam valla zerre anlamıyorum adenseyi öyle soylim zaten riskli birşey bu bunu düşünmüştüm zaten ama Adense hesabın bazen hiçbir şey yapmadan kapanabiliyor sonra çöp oluyor
  • 26-10-2023, 22:59:24
    #5
    koyut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamlar her ay faiz arttıyor bankalardan gelen mesajları görmüyor musun şu faizimiz bu kadar oldu diye. Kar topu gibi faiz ödeyeceğine öde kurtur havaya faiz verme
    Hızlı ödersem azalıyor mu faiz hocam öyle biliyorum erken kapatma ile ilgili
  • 26-10-2023, 22:59:39
    #6
    Bende hep bu kafadayım. Toplu kapatmayayım yavaş yavaş öderim geri parayla iş kovalarım diyorum ama bir bakıyorum patlamışım borçlar duruyor.
    Şuan param olsa direkt borçlarımı öderim rahatlarım açıkcası. Tabi bu benim için geçerli iyi düşünmek lazım.

    Yukarıda arkadaşın dediği gibi faiz oranları da artıyor, hiç düşünme öde geç kafan rahatlar hocam.
  • 26-10-2023, 23:01:12
    #7
    Platin üye
    Dogukanex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hızlı ödersem azalıyor mu faiz hocam öyle biliyorum erken kapatma ile ilgili
    Erken kapama da faiz indirimi oluyor hocam. En mantıklısı birden kapatma. Benim toplam da 7xx.xxx kadar borcum var.
  • 26-10-2023, 23:01:49
    #8
    Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende hep bu kafadayım. Toplu kapatmayayım yavaş yavaş öderim geri parayla iş kovalarım diyorum ama bir bakıyorum patlamışım borçlar duruyor.
    Şuan param olsa direkt borçlarımı öderim rahatlarım açıkcası. Tabi bu benim için geçerli iyi düşünmek lazım.

    Yukarıda arkadaşın dediği gibi faiz oranları da artıyor, hiç düşünme öde geç kafan rahatlar hocam.

    Orası öyle hocam böyle yaoayim ben başka birine de ödemem olduğu için bankaya ödeyince oraya ödeyemiyorum 😂 onun için buraya ödersem sonrasında o ödemeyi de yapcam kurtulcam tüm hepsine
  • 26-10-2023, 23:03:40
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Öde kurtul hiç düşünme ama önemli olan ondan sonrası, yine borç yapmamaya dikkat etmelisin.

    Borcun olmayınca çok rahatlıyorsun, o rehavete kapılıp yeni borçlar yapma