Bende hep bu kafadayım. Toplu kapatmayayım yavaş yavaş öderim geri parayla iş kovalarım diyorum ama bir bakıyorum patlamışım borçlar duruyor.
Şuan param olsa direkt borçlarımı öderim rahatlarım açıkcası. Tabi bu benim için geçerli iyi düşünmek lazım.

Yukarıda arkadaşın dediği gibi faiz oranları da artıyor, hiç düşünme öde geç kafan rahatlar hocam.