Sizin yerinizde olsam; zaten her ay ödüyorsam elimde de toplu para varsa adsense gelirli siteleri toplarım pasif gelir oluşturur krediyi veya borcu aylik adsenseden öderim sonrası da cebime kâr kalır.
Hocam valla zerre anlamıyorum adenseyi öyle soylim zaten riskli birşey bu bunu düşünmüştüm zaten ama Adense hesabın bazen hiçbir şey yapmadan kapanabiliyor sonra çöp oluyor