Merhaba bankaya yaklaşık son düzlükteki borçlarımı ödeyeceğim xxxxx tutarında

Bu ödemeyi tek seferde yapmak mantıklı mı yoksa o parayla iş yapmak mı her ay ödemesini yapıyorum kartımin 🙃