Çalışma masası almayı düşünüyorum.
7
●206
- 24-10-2023, 22:10:24Bende hocam ikea bekant kullanıyorum fiyatı uçmuş ama ömürlük + olarak ikea ürünleri elden kolay çıkarılıyor
- 24-10-2023, 22:13:43Hocam alanı geniş lazım. 60cm miş şimdi baktım da benim alacağım masaya yine küçük. Enine geniş olsa güzel olur.alphatwitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2023, 22:15:18hocam yanlış kontrol etmişsin masa 110 cm derinliğiakilicaslan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2023, 22:16:44
- 24-10-2023, 22:24:13ben çalışma masamı kendim yaptım kardeşim demirci ayaklarını demirden yaptırdım üst tablasını da 36mm suntalam ahşap desenli aldım ikeanın çekmeceli ofis komidinini aldım harika oldu
- 25-10-2023, 03:33:27Üyeliği durdurulduBilgisayar için aldım ve çok memnunum
https://www.minarmobilya.com/urun/mi...asi-dore-siyah