alphatwitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende hocam ikea bekant kullanıyorum fiyatı uçmuş ama ömürlük + olarak ikea ürünleri elden kolay çıkarılıyor
Hocam alanı geniş lazım. 60cm miş şimdi baktım da benim alacağım masaya yine küçük. Enine geniş olsa güzel olur.