Konu
Çalışma masası almayı düşünüyorum.
24-10-2023, 22:13:43
#3
akilicaslan3
alphatwitter adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende hocam
ikea bekant
kullanıyorum fiyatı uçmuş ama ömürlük + olarak ikea ürünleri elden kolay çıkarılıyor
Hocam alanı geniş lazım. 60cm miş şimdi baktım da benim alacağım masaya yine küçük. Enine geniş olsa güzel olur.