Konu
Çalışma masası almayı düşünüyorum.
24-10-2023, 22:24:13
#7
blogdunyasi
ben çalışma masamı kendim yaptım kardeşim demirci ayaklarını demirden yaptırdım üst tablasını da 36mm suntalam ahşap desenli aldım ikeanın çekmeceli ofis komidinini aldım harika oldu