Konu
Çalışma masası almayı düşünüyorum.
24-10-2023, 22:15:18
#4
WillyWonka
akilicaslan3 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam alanı geniş lazım. 60cm miş şimdi baktım da benim alacağım masaya yine küçük. Enine geniş olsa güzel olur.
hocam yanlış kontrol etmişsin masa 110 cm derinliği