30-40 tlye windows lisans alınır mı?
8
●266
- 24-10-2023, 00:55:59Merhabalar hocam,
Hesap ve Lisans Satış konumuzdan ürünlerimizi ve fiyatlarını inceleyebilirsiniz.
Sipariş vermek isterseniz 0542 439 4376 numaralı Whatsapp hattımızdan 7 gün 24 saat ulaşabilirsiniz. - 24-10-2023, 00:56:57saba_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye reklam yapıyosunuz ben ne sormuşum siz ne atıyosunuz allah aşkına bi sorumu cevaplayın ilk önce direkt kopyala yapıştıra alışmışsınız - 24-10-2023, 00:58:422 soru sormuşsunuz ve 2. Sorduğunuz soruya yanıtım üsttedir. İyi akşamlar dilerim. Demekki sıkıntı çıkartmadığını için r10 da bir sürü satış yapmışız. Umarım işinize yarar bir yanıt olmuştur.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2023, 01:12:33office lisanslarını r10 daki arkadaşlardan alıyorum. windows çok ihtiyacım olmuyor ama yine aynı kişilerden alırım. sonuçta lisans kodu alıyorsunuz, telefonla etkinleştirme muhabbetinin artık cra.ck olduğu aşikar öyle ise almayın fakat direkt lisans koduysa alın sorun olacağını düşünmüyorum.
- 24-10-2023, 01:24:50Alınır bende kullanıyorum, 2. Sorunuza hocam yanıt vermiş ama sert tepki vermişsiniz forum zaten bir ticaret üstüne kurulu ilgili konularda satan kişileri bulabilirsinizMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2023, 01:29:15Yorumunuz için teşekkür ederim hocam. Ama paylaşım yapan arkadaşa da hak veriyorum hiç bir şey demeden bunu atmışım. 2. sorunun yanıtı felan diyebilirdim ama yinede tepki biraz daha yumuşak olabilirdi.Whathey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle