• 24-10-2023, 00:40:04
    #1
    Herhangi bir sorun teşkil eder mi ? ve nereden alınır aldıktan sonra sıkıntı çıkartmayacak şekilde.
  • 24-10-2023, 00:42:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    @Grafiktasarimci;
  • 24-10-2023, 00:55:59
    #3
    www.sabamedya.com
    Merhabalar hocam,
    Hesap ve Lisans Satış konumuzdan ürünlerimizi ve fiyatlarını inceleyebilirsiniz.

    Sipariş vermek isterseniz 0542 439 4376 numaralı Whatsapp hattımızdan 7 gün 24 saat ulaşabilirsiniz.
  • 24-10-2023, 00:56:57
    #4
    saba_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar hocam,
    Hesap ve Lisans Satış konumuzdan ürünlerimizi ve fiyatlarını inceleyebilirsiniz.

    Sipariş vermek isterseniz 0542 439 4376 numaralı Whatsapp hattımızdan 7 gün 24 saat ulaşabilirsiniz.

    Niye reklam yapıyosunuz ben ne sormuşum siz ne atıyosunuz allah aşkına bi sorumu cevaplayın ilk önce direkt kopyala yapıştıra alışmışsınız
  • 24-10-2023, 00:58:42
    #5
    www.sabamedya.com
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye reklam yapıyosunuz ben ne sormuşum siz ne atıyosunuz allah aşkına bi sorumu cevaplayın ilk önce direkt kopyala yapıştıra alışmışsınız
    2 soru sormuşsunuz ve 2. Sorduğunuz soruya yanıtım üsttedir. İyi akşamlar dilerim. Demekki sıkıntı çıkartmadığını için r10 da bir sürü satış yapmışız. Umarım işinize yarar bir yanıt olmuştur.
  • 24-10-2023, 01:03:33
    #6
    Binlerce lira vermek yerine güvenilir bir yerden 40-50₺'ye almak daha mantıklı hocam. Bu yüzden güvenilir bir yerden alırsanız hiç bir şekilde sorun çıkmaz.
  • 24-10-2023, 01:12:33
    #7
    office lisanslarını r10 daki arkadaşlardan alıyorum. windows çok ihtiyacım olmuyor ama yine aynı kişilerden alırım. sonuçta lisans kodu alıyorsunuz, telefonla etkinleştirme muhabbetinin artık cra.ck olduğu aşikar öyle ise almayın fakat direkt lisans koduysa alın sorun olacağını düşünmüyorum.
  • 24-10-2023, 01:24:50
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye reklam yapıyosunuz ben ne sormuşum siz ne atıyosunuz allah aşkına bi sorumu cevaplayın ilk önce direkt kopyala yapıştıra alışmışsınız
    Alınır bende kullanıyorum, 2. Sorunuza hocam yanıt vermiş ama sert tepki vermişsiniz forum zaten bir ticaret üstüne kurulu ilgili konularda satan kişileri bulabilirsiniz
  • 24-10-2023, 01:29:15
    #9
    www.sabamedya.com
    Whathey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alınır bende kullanıyorum, 2. Sorunuza hocam yanıt vermiş ama sert tepki vermişsiniz forum zaten bir ticaret üstüne kurulu ilgili konularda satan kişileri bulabilirsiniz
    Yorumunuz için teşekkür ederim hocam. Ama paylaşım yapan arkadaşa da hak veriyorum hiç bir şey demeden bunu atmışım. 2. sorunun yanıtı felan diyebilirdim ama yinede tepki biraz daha yumuşak olabilirdi.