Whathey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alınır bende kullanıyorum, 2. Sorunuza hocam yanıt vermiş ama sert tepki vermişsiniz forum zaten bir ticaret üstüne kurulu ilgili konularda satan kişileri bulabilirsiniz
Yorumunuz için teşekkür ederim hocam. Ama paylaşım yapan arkadaşa da hak veriyorum hiç bir şey demeden bunu atmışım. 2. sorunun yanıtı felan diyebilirdim ama yinede tepki biraz daha yumuşak olabilirdi.