office lisanslarını r10 daki arkadaşlardan alıyorum. windows çok ihtiyacım olmuyor ama yine aynı kişilerden alırım. sonuçta lisans kodu alıyorsunuz, telefonla etkinleştirme muhabbetinin artık cra.ck olduğu aşikar öyle ise almayın fakat direkt lisans koduysa alın sorun olacağını düşünmüyorum.