Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye reklam yapıyosunuz ben ne sormuşum siz ne atıyosunuz allah aşkına bi sorumu cevaplayın ilk önce direkt kopyala yapıştıra alışmışsınız
2 soru sormuşsunuz ve 2. Sorduğunuz soruya yanıtım üsttedir. İyi akşamlar dilerim. Demekki sıkıntı çıkartmadığını için r10 da bir sürü satış yapmışız. Umarım işinize yarar bir yanıt olmuştur.