• 21-10-2023, 23:12:38
    #1
    https://www.r10.net/off-topic/385848...-gecirdim.html ilgili konu burada arkadaşlar.
    Bana yardımcı olabilecek biri var mı ? En az masraflı veya tüm dava parasını karşıya nasıl ödetirim.
  • 21-10-2023, 23:18:46
    #2
    yiensi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/off-topic/385848...-gecirdim.html ilgili konu burada arkadaşlar.
    Bana yardımcı olabilecek biri var mı ? En az masraflı veya tüm dava parasını karşıya nasıl ödetirim.
    hocam konuyu yeni gördüm de cidden delirdim. Sabah öğle ve akşam 3 öğün dövmek lazım arkadaşı.
  • 21-10-2023, 23:20:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bunlar insan mı?

    Allah yardımcınız olsun.
  • 21-10-2023, 23:21:31
    #4
    Valla ben okurken delirdim. Seni de çok taktir ettim. İyi bir sabır varmış. Ben olsaydım düşünemiyorum.
  • 21-10-2023, 23:21:44
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sinirlerim bozuldu konuşmaları okuyunca valla
  • 21-10-2023, 23:24:23
    #6
    yiensi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/off-topic/385848...-gecirdim.html ilgili konu burada arkadaşlar.
    Bana yardımcı olabilecek biri var mı ? En az masraflı veya tüm dava parasını karşıya nasıl ödetirim.
    selamlar hocam sinirle yazılarınızı okudum fakat bir soru sormak istiyorum bu geliver de kargolama nasıl oluyor ürün kaybolma gibi bir durum söz konusumu böyle birşey olduğunda ne yapmak gerekiyor
  • 21-10-2023, 23:24:41
    #7
    Çok sabırlıymışşınız Allah kolaylık versin
  • 21-10-2023, 23:24:50
    #8
    e ticarete girememe sebeplerden biri bu iyi dayanmışsınız hocam ben olsam ana avrat dayardım küfürü helal olsun
  • 21-10-2023, 23:27:26
    #9
    GZR
    Tek Niyet: Memnuniyet ✅
    Bunun sürekli gidelim dediği hakem şu şekil sanırım

    https://youtube.com/shorts/qYajUDS96...ggeayTOL2NHP0d

    Tüketici hakem heyeti her ne olursa olsun tüketici tarafını tutacak diye bir saçmalık yok. Ayrıca kardess yazan bir davarın dilekçe yazmaya bile zekasının olmadığını düşünüyorum. Siz de boşuna zaman kaybı ile uğraşmayın en iyimser sonuç 6-9 ay sonra çıkıyor. Engelleyin geçin böyle parazit çok.