https://www.r10.net/off-topic/385848...-gecirdim.html ilgili konu burada arkadaşlar.
Bana yardımcı olabilecek biri var mı ? En az masraflı veya tüm dava parasını karşıya nasıl ödetirim.
Bu arkadaşı nasıl dava ederim ?
10
●858
- 21-10-2023, 23:18:46hocam konuyu yeni gördüm de cidden delirdim. Sabah öğle ve akşam 3 öğün dövmek lazım arkadaşı.yiensi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 21-10-2023, 23:21:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Sinirlerim bozuldu konuşmaları okuyunca valla
- 21-10-2023, 23:24:23selamlar hocam sinirle yazılarınızı okudum fakat bir soru sormak istiyorum bu geliver de kargolama nasıl oluyor ürün kaybolma gibi bir durum söz konusumu böyle birşey olduğunda ne yapmak gerekiyoryiensi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2023, 23:27:26Bunun sürekli gidelim dediği hakem şu şekil sanırım
https://youtube.com/shorts/qYajUDS96...ggeayTOL2NHP0d
Tüketici hakem heyeti her ne olursa olsun tüketici tarafını tutacak diye bir saçmalık yok. Ayrıca kardess yazan bir davarın dilekçe yazmaya bile zekasının olmadığını düşünüyorum. Siz de boşuna zaman kaybı ile uğraşmayın en iyimser sonuç 6-9 ay sonra çıkıyor. Engelleyin geçin böyle parazit çok.
