Bunun sürekli gidelim dediği hakem şu şekil sanırım

https://youtube.com/shorts/qYajUDS96...ggeayTOL2NHP0d

Tüketici hakem heyeti her ne olursa olsun tüketici tarafını tutacak diye bir saçmalık yok. Ayrıca kardess yazan bir davarın dilekçe yazmaya bile zekasının olmadığını düşünüyorum. Siz de boşuna zaman kaybı ile uğraşmayın en iyimser sonuç 6-9 ay sonra çıkıyor. Engelleyin geçin böyle parazit çok.