yiensi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/off-topic/385848...-gecirdim.html ilgili konu burada arkadaşlar.
Bana yardımcı olabilecek biri var mı ? En az masraflı veya tüm dava parasını karşıya nasıl ödetirim.
selamlar hocam sinirle yazılarınızı okudum fakat bir soru sormak istiyorum bu geliver de kargolama nasıl oluyor ürün kaybolma gibi bir durum söz konusumu böyle birşey olduğunda ne yapmak gerekiyor