yiensi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/off-topic/385848...-gecirdim.html ilgili konu burada arkadaşlar.
Bana yardımcı olabilecek biri var mı ? En az masraflı veya tüm dava parasını karşıya nasıl ödetirim.
hocam konuyu yeni gördüm de cidden delirdim. Sabah öğle ve akşam 3 öğün dövmek lazım arkadaşı.