Konunuzun mevcut konumu konu up için gerekli kalan süreyi doldurmadığınız için değişmemiştir.
Süre ne kadardır?
up için gereken süre
8
●152
- 21-10-2023, 21:16:54yukarı taşı kısmına basınca konu up süresi gibi bir hata veriyorcanuzunyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2023, 21:22:33Limitleri buradan inceleyebilirsiniz. Premium üyeliği olmayanlar için süre uzun.TORA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/r10-sik-sorulan-...-up-hakki.html
1 yıl ve üzeri R10 üyeleri 96 saatte bir
5 yıl ve üzeri R10 üyeleri 72 saatte bir
10 yıl ve üzeri R10 üyeleri 48 saatte bir olacak şekilde Ticari Kategori içerisinde bulunan konularını Ücretsiz olarak yukarı taşıyabilirler
- 21-10-2023, 21:23:56Anlatamadım sanırım hocam. Dediğinizi sormuyorum. Zaten 96 saat süresi geçmiş. Konuyu taşı butonu var. Butona basınca bu konu yeni açılmıştır up süresi geçmemiştir falan diyor.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2023, 21:25:36Konuda süre ne kadar diye sorduğunuz için süreleri ilettim. Muhtemelen tam dolmamıştır süre. 4 Gün geçtiyse son up üzerinden birkaç saat sonra aktif olacak olabilir.TORA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce up yaptıysanız
https://www.r10.net/kontrol-paneli/
konu buraya liste şeklinde düşecektir. Orda da kalan süre yazar. - 21-10-2023, 21:26:45Dediğinizi sormadım hocam ama yine de teşekkürlerMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2023, 21:28:47@Burti; ile iletişime geçip danışabilirsiniz hocam yorumunuzu sonradan gördüm yeşil yanıyorsa up yaptırmıyorsa sistemsel sorun olabilir. Etiketlediğim firma bakıyor.TORA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-10-2023, 12:09:24aynı kategorideki konuları aynı anda yukarı taşıyamıyorsun. Süresi dolmasına rağmen aynı kategorideki 1 konuyu üste taşıdığında 2. konuyu taşımak için süreyi beklemen lazım. Aynı kategoride ise sebebi bu.TORA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
