• 21-10-2023, 21:12:23
    #1
    Konunuzun mevcut konumu konu up için gerekli kalan süreyi doldurmadığınız için değişmemiştir.

    Süre ne kadardır?
  • 21-10-2023, 21:16:54
    #2
    canuzunyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Premium üyeliğiniz yoksa üyelik sürenize göre değişiyor, yukarı taşımak istediğiniz konunun yanında yazması gerekiyor panelde;

    yukarı taşı kısmına basınca konu up süresi gibi bir hata veriyor
  • 21-10-2023, 21:22:33
    #3
    TORA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yukarı taşı kısmına basınca konu up süresi gibi bir hata veriyor
    Limitleri buradan inceleyebilirsiniz. Premium üyeliği olmayanlar için süre uzun.
    https://www.r10.net/r10-sik-sorulan-...-up-hakki.html
    1 yıl ve üzeri R10 üyeleri 96 saatte bir
    5 yıl ve üzeri R10 üyeleri 72 saatte bir
    10 yıl ve üzeri R10 üyeleri 48 saatte bir olacak şekilde Ticari Kategori içerisinde bulunan konularını Ücretsiz olarak yukarı taşıyabilirler
    • laaps
    laaps bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-10-2023, 21:23:56
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Limitleri buradan inceleyebilirsiniz. Premium üyeliği olmayanlar için süre uzun.
    https://www.r10.net/r10-sik-sorulan-...-up-hakki.html
    1 yıl ve üzeri R10 üyeleri 96 saatte bir
    5 yıl ve üzeri R10 üyeleri 72 saatte bir
    10 yıl ve üzeri R10 üyeleri 48 saatte bir olacak şekilde Ticari Kategori içerisinde bulunan konularını Ücretsiz olarak yukarı taşıyabilirler
    Anlatamadım sanırım hocam. Dediğinizi sormuyorum. Zaten 96 saat süresi geçmiş. Konuyu taşı butonu var. Butona basınca bu konu yeni açılmıştır up süresi geçmemiştir falan diyor.
  • 21-10-2023, 21:25:36
    #5
    TORA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlatamadım sanırım hocam. Dediğinizi sormuyorum. Zaten 96 saat süresi geçmiş. Konuyu taşı butonu var. Butona basınca bu konu yeni açılmıştır up süresi geçmemiştir falan diyor.
    Konuda süre ne kadar diye sorduğunuz için süreleri ilettim. Muhtemelen tam dolmamıştır süre. 4 Gün geçtiyse son up üzerinden birkaç saat sonra aktif olacak olabilir.
    Daha önce up yaptıysanız
    https://www.r10.net/kontrol-paneli/
    konu buraya liste şeklinde düşecektir. Orda da kalan süre yazar.
  • 21-10-2023, 21:26:45
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuda süre ne kadar diye sorduğunuz için süreleri ilettim. Muhtemelen tam dolmamıştır süre. 4 Gün geçtiyse son up üzerinden birkaç saat sonra aktif olacak olabilir.
    Daha önce up yaptıysanız
    https://www.r10.net/kontrol-paneli/
    konu buraya liste şeklinde düşecektir. Orda da kalan süre yazar.
    Dediğinizi sormadım hocam ama yine de teşekkürler
  • 21-10-2023, 21:28:47
    #7
    TORA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğinizi sormadım hocam ama yine de teşekkürler
    @Burti; ile iletişime geçip danışabilirsiniz hocam yorumunuzu sonradan gördüm yeşil yanıyorsa up yaptırmıyorsa sistemsel sorun olabilir. Etiketlediğim firma bakıyor.
  • 21-10-2023, 21:32:55
    #8
    O hatayı ben de almıştım düzeldi sonra
  • 22-10-2023, 12:09:24
    #9
    TORA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlatamadım sanırım hocam. Dediğinizi sormuyorum. Zaten 96 saat süresi geçmiş. Konuyu taşı butonu var. Butona basınca bu konu yeni açılmıştır up süresi geçmemiştir falan diyor.
    aynı kategorideki konuları aynı anda yukarı taşıyamıyorsun. Süresi dolmasına rağmen aynı kategorideki 1 konuyu üste taşıdığında 2. konuyu taşımak için süreyi beklemen lazım. Aynı kategoride ise sebebi bu.