Anlatamadım sanırım hocam. Dediğinizi sormuyorum. Zaten 96 saat süresi geçmiş. Konuyu taşı butonu var. Butona basınca bu konu yeni açılmıştır up süresi geçmemiştir falan diyor.
Konuda süre ne kadar diye sorduğunuz için süreleri ilettim. Muhtemelen tam dolmamıştır süre. 4 Gün geçtiyse son up üzerinden birkaç saat sonra aktif olacak olabilir.
Daha önce up yaptıysanız
https://www.r10.net/kontrol-paneli/
konu buraya liste şeklinde düşecektir. Orda da kalan süre yazar.