Konuda süre ne kadar diye sorduğunuz için süreleri ilettim. Muhtemelen tam dolmamıştır süre. 4 Gün geçtiyse son up üzerinden birkaç saat sonra aktif olacak olabilir.
Daha önce up yaptıysanız
https://www.r10.net/kontrol-paneli/
konu buraya liste şeklinde düşecektir. Orda da kalan süre yazar.
Dediğinizi sormadım hocam ama yine de teşekkürler