Anlatamadım sanırım hocam. Dediğinizi sormuyorum. Zaten 96 saat süresi geçmiş. Konuyu taşı butonu var. Butona basınca bu konu yeni açılmıştır up süresi geçmemiştir falan diyor.
aynı kategorideki konuları aynı anda yukarı taşıyamıyorsun. Süresi dolmasına rağmen aynı kategorideki 1 konuyu üste taşıdığında 2. konuyu taşımak için süreyi beklemen lazım. Aynı kategoride ise sebebi bu.