Akşam ve Gece çalışamıyorum? Yardım
8
●222
- 18-10-2023, 23:51:11Arkadaşlar selam, yazılımcıyım zaman skalası olmadan çalışan biriyim yani istediğim zaman çalışma hakkım var fakat sadece öğlenleri çalışabiliyorum ve 7 den sonra kafa tatil moduna geçiyor. Akşam ve gece çalışamıyorum, burdaki problem öğlen bi işim çıktığında 3 saat biyere gitsem o gün resmen çalışmıyorum çünkü geldiğimde akşam oluyor ve psikolojik olarak yine iş bitti kafasına geçiyorum bundan nasıl kurtulabilirim?
- 18-10-2023, 23:54:00Böyle hocam relax moda geçiyorum ve işte bişeyler yiyip izliyorum tamamıyla hiç çalışasım gelmiyor 0FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-10-2023, 23:56:41sanirim biraz isten zevk almakla alakali hocam. mesela bazen aksam en sevdigim diziyi izlemektense tasarim yapmak bana daha zevkli geliyor.Webyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
isterseniz 1 hafta is alimi yapmayip isi ozlemeyi deneyin - 18-10-2023, 23:57:51Eğer evden çalışıyorsanız bir süre uyku düzeninizi değiştirmeyi deneyebilirsiniz. Sadece işinizin çıkması değil, gün içinde çok fazla uyaran var çevremizde. Instagram mesajları,whatsapp bildirimleri, gelen telefon çağrıları.. bunların hepsi bir uyaran. Gece çalışarak bu uyaranları minimuma indirip odağınızı koruyabilirsiniz
Instagramdan mesaj gelir, sonra *dur şu hikayelere bakayım* dersiniz,
WhatsAppdan mesaj gelir 10dk 20dk sizi sohbette tutar, sonra ne yaptığınızı unutursunuz
Telefon gelir, arayan arkadaşınız ise 1 saat vakit ayırırsınız..
Bence ilk önce kendi disiplininizi oturtun, arta kalan zamanlarınızı değerlendirin. Sevgiyle - 18-10-2023, 23:58:09Demek ki zaman skalası olmadan çalışamayan birisiniz hocam. Plan ve programınızı ona göre yapmanızı öneririm. Freelancer çalışıyor olmanız saatlerinizi düzenli yapmanıza engel değil diye düşünüyorum.Webyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onun dışında gece çalışmanız gerekiyorsa da sizi motive edecek bir şeylere ihtiyacınız vardır. Eğer yorgun hissediyorsanız zaten çalışmamanız gerekir. - 19-10-2023, 00:02:57Burda beni anlatmışsınızrivy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
) Bende gündüz çalışamıyorum pek , gece daha çok çalışabiliyorum
- 19-10-2023, 00:08:08İnsan kendine karşı şeffaf olunca kazanıyor.. Benim de planlarımın arasında var bu anlattığımm_aydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

) Bende gündüz çalışamıyorum pek , gece daha çok çalışabiliyorum