• 18-10-2023, 23:51:11
    #1
    Arkadaşlar selam, yazılımcıyım zaman skalası olmadan çalışan biriyim yani istediğim zaman çalışma hakkım var fakat sadece öğlenleri çalışabiliyorum ve 7 den sonra kafa tatil moduna geçiyor. Akşam ve gece çalışamıyorum, burdaki problem öğlen bi işim çıktığında 3 saat biyere gitsem o gün resmen çalışmıyorum çünkü geldiğimde akşam oluyor ve psikolojik olarak yine iş bitti kafasına geçiyorum bundan nasıl kurtulabilirim?
  • 18-10-2023, 23:52:56
    #2
    TASARIM AJANSI
    uykunuz geldigi icin mi calisamiyorsunuz tamamen psikolojik mi
  • 18-10-2023, 23:54:00
    #3
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uykunuz geldigi icin mi calisamiyorsunuz tamamen psikolojik mi
    Böyle hocam relax moda geçiyorum ve işte bişeyler yiyip izliyorum tamamıyla hiç çalışasım gelmiyor 0
  • 18-10-2023, 23:56:41
    #4
    TASARIM AJANSI
    Webyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle hocam relax moda geçiyorum ve işte bişeyler yiyip izliyorum tamamıyla hiç çalışasım gelmiyor 0
    sanirim biraz isten zevk almakla alakali hocam. mesela bazen aksam en sevdigim diziyi izlemektense tasarim yapmak bana daha zevkli geliyor.

    isterseniz 1 hafta is alimi yapmayip isi ozlemeyi deneyin
  • 18-10-2023, 23:57:51
    #5
    Eğer evden çalışıyorsanız bir süre uyku düzeninizi değiştirmeyi deneyebilirsiniz. Sadece işinizin çıkması değil, gün içinde çok fazla uyaran var çevremizde. Instagram mesajları,whatsapp bildirimleri, gelen telefon çağrıları.. bunların hepsi bir uyaran. Gece çalışarak bu uyaranları minimuma indirip odağınızı koruyabilirsiniz

    Instagramdan mesaj gelir, sonra *dur şu hikayelere bakayım* dersiniz,
    WhatsAppdan mesaj gelir 10dk 20dk sizi sohbette tutar, sonra ne yaptığınızı unutursunuz
    Telefon gelir, arayan arkadaşınız ise 1 saat vakit ayırırsınız..

    Bence ilk önce kendi disiplininizi oturtun, arta kalan zamanlarınızı değerlendirin. Sevgiyle
  • 18-10-2023, 23:58:09
    #6
    Webyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaman skalası olmadan çalışan biriyim
    Demek ki zaman skalası olmadan çalışamayan birisiniz hocam. Plan ve programınızı ona göre yapmanızı öneririm. Freelancer çalışıyor olmanız saatlerinizi düzenli yapmanıza engel değil diye düşünüyorum.
    Onun dışında gece çalışmanız gerekiyorsa da sizi motive edecek bir şeylere ihtiyacınız vardır. Eğer yorgun hissediyorsanız zaten çalışmamanız gerekir.
  • 19-10-2023, 00:02:57
    #7
    rivy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer evden çalışıyorsanız bir süre uyku düzeninizi değiştirmeyi deneyebilirsiniz. Sadece işinizin çıkması değil, gün içinde çok fazla uyaran var çevremizde. Instagram mesajları,whatsapp bildirimleri, gelen telefon çağrıları.. bunların hepsi bir uyaran. Gece çalışarak bu uyaranları minimuma indirip odağınızı koruyabilirsiniz

    Instagramdan mesaj gelir, sonra *dur şu hikayelere bakayım* dersiniz,
    WhatsAppdan mesaj gelir 10dk 20dk sizi sohbette tutar, sonra ne yaptığınızı unutursunuz
    Telefon gelir, arayan arkadaşınız ise 1 saat vakit ayırırsınız..

    Bence ilk önce kendi disiplininizi oturtun, arta kalan zamanlarınızı değerlendirin. Sevgiyle
    Burda beni anlatmışsınız ) Bende gündüz çalışamıyorum pek , gece daha çok çalışabiliyorum
  • 19-10-2023, 00:08:08
    #8
    m_aydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burda beni anlatmışsınız ) Bende gündüz çalışamıyorum pek , gece daha çok çalışabiliyorum
    İnsan kendine karşı şeffaf olunca kazanıyor.. Benim de planlarımın arasında var bu anlattığım
  • 19-10-2023, 00:21:29
    #9
    aga senin iş zor allah kolaylık versin