m_aydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burda beni anlatmışsınız ) Bende gündüz çalışamıyorum pek , gece daha çok çalışabiliyorum
İnsan kendine karşı şeffaf olunca kazanıyor.. Benim de planlarımın arasında var bu anlattığım