Arkadaşlar selam, yazılımcıyım zaman skalası olmadan çalışan biriyim yani istediğim zaman çalışma hakkım var fakat sadece öğlenleri çalışabiliyorum ve 7 den sonra kafa tatil moduna geçiyor. Akşam ve gece çalışamıyorum, burdaki problem öğlen bi işim çıktığında 3 saat biyere gitsem o gün resmen çalışmıyorum çünkü geldiğimde akşam oluyor ve psikolojik olarak yine iş bitti kafasına geçiyorum bundan nasıl kurtulabilirim?