• 17-10-2023, 12:07:49
    #1
    Merhabalar,
    Kardeşim 17 yaşında lise öğrencisi 1 hafta sonra mahkemesi var, mahkeme okul gününe denk geliyor, bu durumda mahkeme’ye katılım sağlamaz ise ne gibi sorunlar oluşabilir? Bilen varmı?
  • 17-10-2023, 12:09:52
    #2
    Mahkeme nedenli rapor verilir hocam, okula gitmeyip mahkemeye katılması daha sağlıklı olur.
  • 17-10-2023, 12:10:09
    #3
    Okul mahkemeye engel değil hocam. Katılım sağlanmasında fayda var.
  • 17-10-2023, 12:13:25
    #4
    Mahkemeye katılmazsa.. : )
    Evinden,okulundan, veyahut yolda yürürken bir anda kendini nezarethane de bulur buda onun için kötü olur.
  • 17-10-2023, 12:17:47
    #5
    mahkemeden, duruşmada bulunduğuna dair bir yazı talep edersiniz, onu da okula ibraz edersiniz.
  • 17-10-2023, 12:27:00
    #6
    bir gün devamsızlık yapabilir
  • 17-10-2023, 12:35:16
    #7
    Mahkemeye işten bile gitsen o günkü maaşını ödüyor, mahkemeye gitsin yoksa direk gelip alıyorlar
  • 17-10-2023, 13:03:20
    #8
    hasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mahkemeye işten bile gitsen o günkü maaşını ödüyor, mahkemeye gitsin yoksa direk gelip alıyorlar
    Ben 3 duruşmaya katılmadım hiç bir şey olduğu yok katip gelmene gerek yok diyordu. Ama ilk duruşmalar önemli
  • 17-10-2023, 13:05:24
    #9
    OguzhanEzber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 3 duruşmaya katılmadım hiç bir şey olduğu yok katip gelmene gerek yok diyordu. Ama ilk duruşmalar önemli
    Davalı sıfatı ile’mi katılmamıştınız davacı mı?