Merhabalar,
Kardeşim 17 yaşında lise öğrencisi 1 hafta sonra mahkemesi var, mahkeme okul gününe denk geliyor, bu durumda mahkemeye katılım sağlamaz ise ne gibi sorunlar oluşabilir? Bilen varmı?
Mahkemeye katılmama hk.
11
●484
- 17-10-2023, 12:17:47mahkemeden, duruşmada bulunduğuna dair bir yazı talep edersiniz, onu da okula ibraz edersiniz.
- 17-10-2023, 13:03:20Ben 3 duruşmaya katılmadım hiç bir şey olduğu yok katip gelmene gerek yok diyordu. Ama ilk duruşmalar önemlihasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-10-2023, 13:05:24Davalı sıfatı ilemi katılmamıştınız davacı mı?OguzhanEzber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle