hasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mahkemeye işten bile gitsen o günkü maaşını ödüyor, mahkemeye gitsin yoksa direk gelip alıyorlar
Ben 3 duruşmaya katılmadım hiç bir şey olduğu yok katip gelmene gerek yok diyordu. Ama ilk duruşmalar önemli